اموزش مسائل جنسی... از سیر تا پیاز






















آموزش مسائل جنسی

آموزش مسائل جنسی،آموزش مسائل زناشویی

 آموزش مسائل جنسی... از سیر تا پیاز!

نگاهی متفاوت ...

آموزش مسائل جنسی آموزش مسائل زناشویی اموزش مسائل زناشویی با تصاویر

با خودم فکر می‌کنم تا حالا با یک انیمیشن به این سادگی تا این اندازه عظمت خدا را حس نکرده بودم! دوستم رشته‌اش تجربی بوده و اطلاعاتش در این زمینه از من بیشتر است، اما برای من ریاضی خوانده، با وجود تمام اطلاعاتی که به واسطه‌ شرایط تحصیلی و شغلی کسب کرده‌ام، این فیلم بسیار جذاب است. ملموس‌تر و کامل‌تر از تمام متون و عکس‌ها و حرف‌ها. ا... اکبر است که از زبان من و دوستم می‌ریزد! قسمتی هم می‌پردازد به رابطه‌ زناشویی از نگاه شرع که اگر جالب‌تر از بخش‌های دیگر نباشد، جذابیتش کمتر هم نیست. برای آنها که خبر ندارند، شگفت‌آور است که شرع اینقدر دقیق همه چیز را شرح داده و این اندازه به رابطه‌ جنسی بها داده است! احادیث را که مرور می‌کنند می‌بینی بهتر از صد روانشناس نکته‌های ظریف را آموزش داده‌اند! یاد همایش دیگری که رفته بودیم به خیر! وقتی کارشناس مذهبی صحبتش تمام شد و دکتر روانشناس پشت تریبون ایستاد، چند ثانیه‌ای سکوت کرد و بعد اینطور شروع کرد: «هر چه گفتنی بود حاج آقا گفتند، چیزی نمانده که من بگویم!» نمی‌دانستم دین هم اینقدر کامل به این موضوع پرداخته! به همین ترتیب همایش با بخش‌های دیگرش پیش می‌رود: توضیحاتی در باب شرایط اتاق خواب، توصیه‌هایی در زمینه خوردنی‌های مفید قبل و بعد از یک رابطه‌ جنسی، بیماری‌های مقاربتی و...
 از ذهنم می‌گذرد واقعا چقدر زمان صرف شده و چند نفر آمده و رفته‌اند تا بالاخره به اینجا رسیده‌ایم که جرات کنیم و اجازه بدهیم کلاس‌های آموزشی برای زوج‌ها برگزار کنیم و حتی در مورد بعضی از پوزیشن‌های رابطه‌ جنسی هم آموزش دهیم؟!
قرارداد همکاری با دکتر را روی صندلی کناری می‌گذارم. باید صبر کنم تا برنامه تمام شود. خانم پزشکی روی سن است و دارد در مورد بیماری‌های مقاربتی و انگل‌ها و... توضیح می‌دهد؛ از چگونگی رخ دادن و چگونگی پیشگیری و درمان. یاد همسایه‌ای می‌افتم که دچار مشکل انگلی شده بود. دکتر صریحا از نوع انگل تشخیص داده بود که همسرش با زن دیگری ارتباط داشته! همسر تازه از فرنگ برگشته. در این نوع انگل مردها فقط ناقل هستند، از زنی به زن دیگر!
دوباره آقای دکتر روی سن می‌رود. من با اندکی از نظرات ایشان مخالف هستم؛ نه به عنوان یک دانش‌آموخته‌ روانشناسی. مساله، اختلافات کوچک اعتقادی است که شاید از وارداتی بودن رشته‌ روانشناسی نشات می‌گیرد! اما جالب است که علم غربی هم گاهی مجبور می‌شود هم‌راستا با شرع پیش برود! آقای دکتر صریح و شفاف خطاب به حضار اعلام می‌کند: «به هیچ‌وجه فیلم و عکس پ‌ورن‌و نبینید! اگر هم تا حالا دیده‌اید دیگر نبینید. رابطه‌تان را به صورت منفی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.» یاد آقایی می‌افتم که از دیدن عکس و فیلم‌های این چنینی سیر نمی‌شود و از همسرش هم ابراز نارضایتی می‌کند!
از ابتدا تا انتهای همایش، تک‌تک دوستان یا آشنایانی که مشکلات این چنینی داشتند در ذهنم مرور می‌شوند. دوستی که بعد از سی‌سال ازدواج کرده بود و از رابطه‌ جنسی چیز زیادی نمی‌دانست! دوستی که بعد از دو سال که از زندگی مشترکش می‌گذشت، هنوز بخاطر تصورات فانتزی که از دوران کودکی در ذهن‌ها جاخوش کرده، بر ترس خود غالب نشده بود! آقایی که در جلسات قبل دکتر برایمان گفته بود فکر می‌کرده خانمش نقص عضو دارد! دوستم هم که وقتی خواستم مواردی از این دست را برایش توضیح دهم ترجیح داد در زمان تجرد چیزی نشنود! و...
با خودم فکر می‌کنم این حیای موجود در زن و دختر ایرانی قیمتی است! ارزشی دارد ناگفتنی! اما حیا تا کجا؟! البته که این نسل رو به انقراض است! اما سکوت تا کجا باید ادامه داشته باشد؟ تا کی باید نگوییم و نشنویم و از جایی دیگر برایمان نسخه بپیچند و جوانان و حالا دیگر حتی نوجوانانمان را آموزش بدهند؟! عده‌ای می‌مانند در حیای مطلق و شاید از حمق نشات‌گرفته! وارد زندگی که می‌شوند تا بیایند در این فضا جا بیافتند سر از دادگاه درمیاورند بدون اینکه حتی بدانند عمده مشکل، همین ماجرا بوده است! بدون اینکه فرصت پیدا کرده باشند بفهمند بخش زیادی از خرده مشکلاتشان را می‌توانستند دقیقا بعد از یک رابطه مناسب جنسی و در کمال آرامش روحی حل کنند! در این میان بعضی‌ها نقطه‌ی مقابل گروه قبل هستند. خیلی زود به ندای طبیعی نفس لبیک می‌گویند و از هر ناکجاآبادی دنبال کسب اطلاعات هستند!
باز چیزی درونم فریاد می‌زند همان سوال همیشگی را: کجاست کارشناس متعهدی که ذهن‌های به حق پرسش‌گر و نیازمند را از زلال معرفت اسلامی سیراب کند؟!

منبع : سایت دخت ایران

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در برچسب:اموزش مسائل جنسی,اموزش مسائل زناشویی,اموزش مسائل زناشویی با تصاویر,ازدواج,ساعت توسط زندگی شیرین|

Design By : Pars Skin